محمدحسینمحمدحسین، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

مهدی و محمدحسینم

بابایی یفت

1391/11/20 8:00
نویسنده : مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

zibazibazibazibaziba

 

از دیروز بابایی رفته شهرستان، بچه ها خیلی اذیتم میکنن محمد حسین مدام بهانه میگیره دست به  هر چی میزنم داد میزنه نهههههههههه.

 

از دیروز بابایی رفته شهرستان، بچه ها خیلی اذیتم میکنن محمد حسین مدام بهانه میگیره دست به  هر چی میزنم داد میزنه نهههههههههه.     

 مهدی هم اصلا به درس ومشقش نمیرسه دیشب دیکته شبشو ننوشت بدون شام خوابید و امروز معلمش برام یادداشت گذاشته،نمیدونه من خودم و خفه کردم ولیییییییییییییییی .حالا امشب قراره براش ماکارونی درست کنم تا بچه ام شاد شه اخه ماکارونی رو اندازه من وباباش دوست داره .

36_1_51.gif

دیگه بدتر اینکه خودمم ناخوشم حوصله هیچ کاری رو ندارم،  شکلکهای جالب و متنوع آروین

خدایا پشت وپناه همه مسافرا باش انشالله بابایی هم زودتر بیاد

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)